anabooh

Graaaattiiiiissss!

Kategori: Allmänt

 
Daligt med updates..FULLT upp i skolan, dock har jag inte pluggat idag, bara last nagon sida i nutritionboken..men hoppas jag inte missat nagot..Imorgon blir det essay writing in class pa engelskan, lika nervost som vanligt. Dock fick jag B+ igar pa mina essay notes igen, happy happy! :)
 
Idag fyller min pappsi ar! GRAAATTTIIISSS! (Eller igar for er i Swe) Hoppas du hade en jattebra dag, saknar dig o mamsen hur mkt som helst! <3
 
Hemma hos paronen <3
 
I fredags var vi pa IKEA och shoppade loss, var riktigt kul! Nu har vi antligen ett fint vardagsrumsbord och jag fick mitt fina nattduksbord jag langtat efter :)
 
Nu ar kl over nio o jag maste hoppa i sang, helt slut mest hela tiden, gar upp 5.25 varje morgon. Nasta termin ar siktet installt pa en egen bil!
 
Far updejta lite mer imorgon.
 
Nattinatti!
 
Mitt mysiga krypin <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: