anabooh

Born to rage

Kategori: Allmänt

 
Idag har varit en san dar harlig dag som jag bara gatt runt och flinat lite fanigt och bara varit glad och tacksam over det mesta i mitt liv.
 
Fick tillbaka ett projekt i en av mina Nutrition klasser, 18/15 poang (lite extra credit) Gjorde ett quiz i samma amne och fick 10/10, avslutade med en exam i min dataklass och scorade aven dar 100%.
Hej hej duktig chey.
 
 
Har kommit en rejal varmebolja igen nu, over 30 grader. Det ar helt underbart!
 
Efter skolan gick jag och Kelly till gymmet och kottade lite och nu haller vi pa att sminka pa oss ett varsitt face sa ska vi ta en bulle till Ozzi o Fia.
Som Martinas pappa sager; YOLO.
 
 
 
Friday fun
Min fina leoklanning jag fatt arva av min Jenny.
 
 
 
 
For ovrigt har jag aldrig matt battre i hela mitt liv, jag trodde aldrig man kunde ma sahar bra.
Jag vet inte om jag gor ratt i att aka till Sverige om jag ska vara arlig.
Ibland skulle det vara skont om nagon bara kunde saga vad man ska gora.
 
MEN, jag langtar sa otroligt mkt efter mina nara o kara alltsa. Helt galet, kroppen varker nar jag tanker pa er.
Vi ses snart!
/A
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: