anabooh

First week of school, check!

Kategori: Allmänt

 
 
Da var forsta skolveckan klar. Redan efter forsta psych lektionen fick jag laxa sa halv fem idag e-mailade jag ivag en rapport till min larare, nu hoppas jag pa att jag gjort det jag ska :)
 
Kanns superbra att vara tillbaka. Vara hemma. Los Angeles kommer alltid vara hemma for mig. Precis som Borlange kommer vara hemma. Och pa samma satt som Stockholm kommer vara hemma for mig.  Sa ar det bara. Tacksam ar det jag ar.
 
 
 
Vackra, vackra Santa Monica
 
Mami & Papi
<3
 
Kidsen
 
Bestie Jennie
<3
 
Marty blev lite tjurig over att ha satt pa sig trojan ut och in OCH bak och fram.
 
Traningen gar bra, borjat 5:2 dieten, dock inte tokraknat cals, hoftat lite men ska kora lite hardare nu nar vi val flyttat in i var lagenhet. Forsta veckorna fluffade vi runt, jag sov pa min luftmadrass i nagon vecka men i forrgar monterade jag ihop min skona sang igen och myste ner mig.
 
Jag och min alskade Kellz
<3
 
Niko och b-rudarna
 
 
 
Ikvall ar mina tjejer ute o dricker drinkar till hoger och vanster pa Sunset och skulle vidare till H-wood. Jag gick istallet till gymmet och kopte sen lite nachos och glass. Det bor en tjock tjej i mig. :)
 
Innan jag akte tillbaks hit bestamde jag mig for att nar skolan borjar ska jag ha 4 vita veckor, sa nu ar det igang, ingen alkohol, inte en droppe pa 4 veckor nu. Kanns bra! Vill rena kroppen fran gift och dessutom se vad jag far for resultat pa en manad med iaf hyffsad kost, mycket traning och noll alkohol.
Fick en chock nar jag sag dessa tva bilder, ar ca 2-3 manader emellan dessa, den vanstra fran i varas innan jag akte hem till Sverige och den andra for ca en vecka sen. Kanske inte tokstor skillnad men anda markbart, utan att jag ens funderat pa det! Kul! Hard work pays off! :D
 
 
 
Nu ska jag se klart pa Johan Falk har och vila ogonen pa Joel Kinnaman.
 
Ska forsoka uppdatera lite battre har framover!
For ovrigt, folj mig pa Instagram, dar ar jag lite mer aktiv om man sager sa:
ms__ana
 
 
Natti natti, eller godmorgon for er i Sverige!
 
Karlek//A.
 
I am so thankful. I love my life.
<3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: