anabooh

Long time no see..

Kategori: Allmänt

 
Oj har var det langesen jag var inne och uppdaterade.
 
Min sommar 2014 har varit toppen! Jag har jobbat som en gnu, men tack vara fantastiska manniskor, underbart vader och en jakla energi sa har jag anda lyckats hinna med en massa.
 
Det har blivit en massa roliga och harliga aventyr med mina basta vanner, framst med Sara, Malin och Emma. Sa mycket jag skrattar med er, ni har nog berikat mitt liv med flera ar :) Hunnit med att mysa med stora familjen i Dalarna och även varit lite i stugan.
 
Gor det enkelt och kor ett litet random bildregn.
 
Magisk helg pa Gotland med mina basta. <3
 
 
 
Min Emma <3
 
Jag och Sara fick folja med basta killarna till Sandhamn. Supermys och kul!
Underbart gäng
 
 
Världens bästa Sara <3
 
Skratt 24/7
 
 
 
Härlig dag!
 
I Sthlm med min LA familj
 
Jag och min undebara Anna en härlig sommarkväll i Sthlm.
 
Faktiskt tränat på en del denna sommar
 
Min fina Milja och gudson Lennon <3
 
 
Jag gick och klippte mig hos världens sämsta frisör typ..
 
Min underbara wifey
 
Home sweet home
Ute på powerwalk med mami i Dalarna <3
 
 
Jag och Mimmis myser i stugan <3
 
Tog Bubblan out for a spin
 
Mina älsklingar! <3
 
Bästa! <3
 
Min söta papi <3
Min fina mami <3
3 små knubbsälar och en Tuwa ;) <3 #familyfirst
 
Mina godingar W och M <3
 
Härliga dagar på sjōn i Dalarna
 
 
Båt, det bästa jag vet! <3
 
 
 
 
Blivit en hel del bad denna varma sommar <3
 
Vackra Hornsberg
 
 
Picknick med frugan vid Hornsbergs strand
 
 
Har saklart blivit en massa mer, men en liten update iaf.
 
 
Nu ska jag ta en löptur, tvatta lite sen ivag och forbereda infor morgondagens aktiviteter.
Så glad och exalterad (och fett nervös) att jag fått denna chans.
 
Nu kör vi!
 
 
"The Future belongs to those who believe in the beauty of their dreams"
 
Peace och Kärlek/ A
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: