anabooh

Monday afternoon..

Kategori: Allmänt

 
 
Hey hey hey
 
 
Stressad.com
 
Helgen forflot som vanligt fort, hade traning med Cody pa fredagen, sen drog vi ivag och hajkade i Runyon. Pa kvallen bjod Martinas kompis ut oss pa middag pa Gordon Ramsey's restaurang The Fat Cow, som tack for att han fatt bott hos oss nar han varit har pa besok. Efter det gick vi hem till oss och Pauline och hennes roomies kom, sa vi drack lite drinkar och begav oss sedan till Drai's. Riktigt rolig kvall!
 
Alskar verkligen att bo har! <3
 
 
 
Lordagen spenderades i hemmets stilla vra, pluggade till kl tolv pa natten. Igar var jag uppe vid kl atta och pluggade igen.
Kanns som jag pluggar och pluggar men kommer i n g e n s t a n s.
Tog ett break och foljde med Asa som stod nar hon skulle tatuera sig pa Melrose. Tog med mig min engelska laxa o laste men nar den var klar blev jag lite rastlos sa jag gick och snackade med en annan kille som jobbade dar, slutade med att jag gjorde tva till piercings i oronen. Spontant och bra.
Blev superfint, aven om det inte ser sa snyggt ut pa bilden :)
For ovrigt tyckte vi det var riktigt coolt att samma studio vi var pa igar, ar densamma som Rihanna, Chris Brown och the Game gor sina tatueringar pa! :)
 
 
 
Kande mig sa stressad sa idag har jag jobbat hemifran sa att saga, 1h 20 min i skolan tar mig over 3h att ta mig fran dorr till dorr. Sa nu ska jag ta en paus och ga och trana med min pt igen, lower body, det gor ont men det kommer gora mig gott. Kanner mig for tillfallet fetast i LA. Bla.
 
 
Nyss pratat lite med min Stjerna, saknar dig sa min alskling.
 
 Fina fina <3
<3 Love <3
 
Nu ar det dags att ladda for workout.
 
peace
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: