anabooh

Fabulous Friday!!

Kategori: Allmänt

 
Good morning peeps!
 
Vaknade till basta messet nagonsin:
 
MIN ALSKADE MAMMA KOMMER OM TRE VECKOR!!! <3
 
 
Ahh ska bli sa underbart, min fina fina fantastiska roliga mamsing!
 
 
Alskar dig <3
 
Nyss atit en liten yogurt, en halv grapefrukt och druckit citronvatten, tycker det gor min mage mindre uppsvalld.

Traningen har gatt svinbra, kort stenhart i nastan tre veckor, 6 pass i veckan men igar fick jag lov att vila, vaknade upp mitt i natten med rejal halsont, kom fran ingenstans :( Men ar ratt saker pa att det ar min somn som e boven, el snarare the abscence of it. Sover alldeles for lite och det ar a och o om man ska ner i vikt och ma bra.
Sa gardagen var jag mest arg och irriterad for jag inte fick trana vilket resulterade i en jakla massa glass.
 
Idag kanner jag fortfarande av den, men ska ta en lang powerwalk och forsoka branna lite cals iaf.
 
Det ar mkt o ratt tungt i skolan men samtidigt sjukt intressant, gillar verkligen mina kurser och kanner bara mer och mer att det ar ju precis det har jag vill halla pa med i framtiden. Leva halsosamt och lara ut till andra genom kunnighet inom kost och traning och valmaende.
 
Hade en uppgift i min nutrition dar vi skulle skriva upp allt vi at under tre dagar och sen se hur mycket kcal och naringsamnen vi fick i oss. Jag ar expert pa att smaata, lite keso har, lite yogurt dar, kalkon och lite keso igen.
Och glass (dock ar det knappt glass, mest nyttiga saker med fa kcal men enda)
Jag trodde jag lag pa typ 4000kcal om dan men en dag hade jag inte ens fatt i mig 1000 vilket ar alldeles for lite, spec med tanke pa att jag gar 50 min varje dag plus tranar rejalt 45-1h15min varje dag.
Dock var det ju intressant o se sondagen, da var jag uppe i 2000 helt plotsligt haha.
Hur som, insag att det kan vara en faktor till varfor jag inte gar ner i vikt, manga som inte vet om det, men ater man for lite sa staller kroppen in sig pa "svalt" el ja ni fattar, sa den suger at sig allt den kan nar den val far i sig mat. Sa nu ska jag forsoka ata mer och nyttigare och oftare. :)
 
Bjuder dock pa denna bild, riktigt nojd over mig sjalv.
 
Hogra bilden var dag ett, vanstra bilden ar ca 20 dagar senare.

:)
 
8kg vill jag ha bort, men denna gang ska jag gora det pa ratt satt, trana hart och ata bra.
Strongisthenewskinny
 
Nu ska jag ta en kopp te och sen blir det pw och tabata.
 
Just ja, ikvall ska vi pa SWEDISH HOUSE MAFIA!
 
:D
 
XX/A
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: