anabooh

You're a shooting star I see. A vision of ecstasy.

Kategori: Allmänt

 
Väldigt dåligt med updates här..
 
Varit i SWE i över en månad nu och det har varit helt underbart. Just nu ligger jag på min madrass i Mallans lägenhet och bara myser och njuter över min lediga dag. Är i sthlm o jobbar nu så gör min sista vecka nu kommande. Sen kommer syster och hälsar på över helgen och sen blir det blge och lite tandläkarkontroll och synundersökning och bara massa mys och qualitytime med familj, släkt och vänner innan det är dags att fara hem till LA den 5 Feb.
Börjar bli lite pirrig faktiskt men jag längtar samtidigt. 
 
Urban Lights, LACMA (Känt från många filmer) Supervackert på kvällen. 
 
 
Empa, jag och Kellz i Venice en härlig lördag.
 
Just ja, boende har löst sig för mig! Ska flytta in med mina härliga fina vänner Martina, Jenny och Kelly
Såhär kan dom se ut..
Haha så söta. <3 Halloween i LA
 
Jensa, Marty and Banana at Corsair field Santa Monica
 
Oj nu blev ja att längta jättemycket. 
Ska klä på mig lite o röra mig utanför dörren. Kan bli nån fikadejt i Stockholms stad och sen blir det hårdkörning på gymmet ikv. Ska försöka dra med Martin om han inte är alltför bakfull.
Sj blev det jobb och träning igår och sen myskväll med frugan. Mys mys.
Fick dock panik när jag ställde mig på vågen igår. Fy fan för 2 år sen visade den inte mindre än 10pannor mindre så ja det är bara att köra. 
 
work hard, play hard
 
 
 
 
Ha en härlig och fin söndag.
 
XX/A
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: