anabooh

Tacksam och odmjuk. Men jä*ligt stolt.

Kategori: Allmänt

 
Sadär da, da var man ett ex antal manga tusen fattigare. Men nu är skolan for denna termin betald och bästa är ju att jag far csn denna termin sa det känns ända bra.
 
Jag ar sjukt splittrad i vad jag ska bli nar jag blir stor. Jag vill bli framgangsrik och ja, rik. :)
 
Satsar 100% pa foto och hälsa nu. Dock inte bestamt vilken fotokurs jag ska ta men far droppa den jag inte ska ha. Blir for mkt att ha sex kurser. Blir antingen fem el fyra iaf. Ser verkligen framemot min Sport psychology och health kurs.
 
Igar var det med tunga steg jag lämnade Stockholm for denna gang. Haft svinhärliga veckor dar med jobb, massa mys med fina vänner och roliga utgangar. Stockholm ar verkligen mitt hem i Swe. Sa är det bara. Sthlm i mitt hjärta. Sa det sa.
 
Blev träning direkt och sen kom mina älsklingar till prinsessor och kära farbror o faster pa mysmandagsmiddag. Jättemys. Jag är en riktig släkttjej. Bästa jag vet att vara med familj o släkten. <3
 
Dessa tva finisar är tva av de absolut viktigaste i mitt liv. Herregud vilken kärlek <3
 
Idag ska jag ta mig till Mabättre och kotta pa med ett rejält pass. Det mjuka fluffet ska 
b o r t.
Gatt svinbra med träningen nu när jag gatt all in, dock har jag lite jobbiga sug efter socker och skräp ibland men det kommer att forsvinna, jag har ju trots allt slutat roka. Sa jäkla stolt. Insag hur äckligt och idiotiskt det är. Visst ska man ut och ta nagot glas vin, visst kommer jag kanske ta nagot bloss men fine, det är iaf sa mycket bättre än att bolma pa heltid.
Forbud funkar inte for mig, det handlar om vilja eller inte vilja. Da gar det.
 
I eftermiddag blir det en sväng forbi tatuerarChristoffer och diskutera lite bläck. Att tatuera sig ger bara mersmak. Vill bara ha mer och mer. (Nu blir mamsen orolig. Och faster Ase.) ;)
 
Tusen tack till min fina Malin som latit mig bo hos sig i dessa fyra veckor.
Du är bäst! <3
 
 
Om en vecka sitter jag pa planet hem till mitt älskade LA.
 
Jag är en väldigt lycklig och tacksam flicka.
 
 
High heels, high hopes

 
 
Preparty with the girls
 
 
 
Oj oj vad jag saknar min Sara nu. Om en vecka bäbis. <3
 
 
 
 
If you can dream it, You can do it.
 
 
Look at me, I did!
 
XX/A
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: