anabooh

En liten tankeställare..

Kategori: Allmänt

 
God morgon
 
 
Ja en sak ar ju saker, dessa veckor när jag varit "ledig", har varit bland de mest fullspackade ever. Det är fika med den ena, lunch med den andre, träning med den tredje.
Jag känner mig nästan som en Hollywoodfru. Fast utan en snorrik man.
Och utan ett halvt imperium i Hillsen utan i ett mysigt rott hus med vita knutar i Färjegardarna :)
Haha!
 
Jag är sa stressad over hur jag ska hinna med allt, aker till sthlm igen pa lordag el sondag, lutar mest at sondag faktiskt. Sen cali pa tisdag. Hunnit med att tagit blodprov (hade inte järnbrist sa mina fryssna händer och fotter beror nog pa nat annat..) Tandläkaren klarade jag av igar, inga hal och det sag sa fint ut sa sa tandis. Cellprov kvar och hoppas att det gar lika bra.  
 
Ibland blir man lite svept away, man fastnar i i-landsproblemen, vilka skor ska jag ha idag, ska jag ha haret uppsatt el utsläppt, eller varfor fungerar inte instagram. Typ sa.
 
Igar blev det tva pass pa gymmet och pa kvällspasset korde jag styrka och da helt plotsligt kommer det in en kille.
En helt vanlig gullig kille.
Men jag ser att han har en vit käpp som han gar med. Killen är blind, men han vet precis vad han gor.
Han gar in i sitt horn jag antar han brukar sta i. Letar sig fram med händerna till stället med vikter, letar pa sin vikt han behover till sina ovningar, kor sina reps. Ställer ner de pa rätt plats, gar ett steg till vänster och tar en skivstang och kor biceps.
 
Vilken kille!

Jag blev sa imponerad och pa nat vis rord. Jag ville kolla pa honom for man blir sa imponerad samtidigt som jag inte vill vara oforskämd. Vill säga nagot men med risk for att lata tontig eller gora honom generad sa säger jag ingenting utan kor pa med mina vikter.
 
Ja med det vill jag val bara saga, vad glad for det du har. Och alla kan gora i princip vad de vill.
Jag ska forsoka bli bättre och inte gnälla over smasaker.
 
Blev glad over att han inte ser sitt handikapp som ett problem utan istället finner losningar for att gora det han tycker om.
 
 
Nu ska jag lata frukosten landa i min lilla mage och sen ska även jag ta min kropp till gymmet.
Nagra kilo tyngre an for tva ar sen.
 
So what.
 
 
Ha en fin dag godingar
 
<3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: