anabooh

this is what I'm made of

Kategori: Allmänt

 
Yes, den skralade vi med i igar, var pa Playhouse o sag svenska dj duon Nause. Asbra var det.
Efter ett tag drog vi vidare till Supper och stangde stallet. Riktigt rolig kvall. Ja mina vita veckor blev lite flackiga men va fan man lever ju bara en gang sags det.
 
 
Finisar <3
 
Mina fina <3
 
 
Tva veckor har nu gatt i mitt nya halsosammare liv och jag har kort 6 traningspass i veckan sa det kanns bra.
Impade lite pa min pt igar, finns tydligen lite muskler kvar under fluffet. Men fluffet ska bort. Det ar bara sa.
 
Idag tog vi oss till Runyon Canyon och hikeade. Svinharligt!! Loved it.
 
 
Nu ska jag forsoka bli pigg och dra ivag pa middag, vi firar Saras fodelsedag (ikvall igen). Dock tankte jag kora pa vatten hela kvallen. Trott chey.
 
Kul inlagg.
 
 
XX/A
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: