anabooh

Back home <3

Kategori: Allmänt

"Vad skont det ska bli att komma hem!"
 
tankte jag nar jag satt mig pa flyget i tisdags..gick nagra sekunder innan jag insag att ja jag ser verkligen LA som mitt hem nu. Det ar mitt hem. Jag har haft underbara veckor i Swe men jag har ju inget hem dar langre och direkt jag kom hem hit sa kande jag verkligen.
Nu ar jag hemma.
 
Paniken som kom smygandes nar jag insag att detta kan vara min sista termin gjorde sig aven pamind.
Jag har funderat mycket och efter noga overvagande kommer jag nu att andra mitt major till Kinesiology Physical Education. Det ar ju det jag brinner for och det jag hade tankt lasa i Swe nar jag kommit hem.
 
Jag ska nu paborja en AA degree utbildning och det kanns GRYMT BRA!
Och kanner jag sen att nej, jag vill aka hem till Sverige, ja da gor jag val det.
Man maste vaga chansa, leva livet!
 
Skolan borjar imorgon och jag kanner mig riktigt pepp, fatt alla kurser utom en som ingar i mitt major och den fjarde ar anda sport psychology som egentligen hor till samma kategori.
 
Knappt varit har en vecka o spraket sitter redan valdigt bra kanns det som, vi har umgatts med nagra amerikanska vanner till mig och det gor sa mkt.
Vi har hunnit med PreGrammy event i downtown, hamnat pa roda mattan, tranat, shoppat, stadat, festat pa Drais, Hyde och som sagt traffat kompisar. Haft superkul och mysig forsta vecka.
 
 
Min "nya" underbara familj har. <3
 
Vackra Marty o Kellz
 
Jag o min alskade Sara <3
 
Drai's Hollywood
 
Det ar fortfarande ratt "kallt", runt 14 grader men soligt och fint. No complaints here! :)
 
 
Nu ska jag forsoka sussa, ska upp tiiiiiidigt imorgon och ta en promenad ner till Pico och ta bussen till Santa Monica.
 
Natti natti <3
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: