anabooh

Till dig min van

Kategori: Allmänt

Jag ar en lyckligt lottad flicka. For jag har sa manga fantastiska vanner.
Vanner som finns dar i vatt och torrt.
24/7.
En av dessa fina vanner ar Du.
Du ar en av de absolut viktigaste personerna i mitt liv, du ar den enda jag pa riktigt far fysiskt ont i kroppen av nar jag langtar efter dig.
Du ar min allra basta van.
Du har sett mig i alla dess former, glad, sprallig, fnissig, dryg, sur, full, gosig, arg, trasig, ledsen.
Det spelar aldrig någon roll for dig, du staller ALLTID upp pa mig no matter what. Du vet precis vad jag behöver, om det sa bara ar ett litet sms med ett hej och en glad gubbe, en kram eller en burk keso ;)
Du vet sant innan jag ens sjalv reflekterat over det. Sa manga som sager till mig:"Anna du och Migge, ni har ett sant fantastiskt speciellt och fint band till varann."
Det har vi.
Du ar den som helt arligt sager till mig att byta om, nar jag tagit pa mej nat helt knasigt, du ar den som sager at mej att skita i den dar puckokillen jag traffat, du ar den som sager at mig att skarpa mig nar det behovs, du ar den som sager att jag ar fantastisk precis som jag ar, nar jag personligen kanner mej som en pase skit, du ar den som kommer in i lgh med ett gang lampor for jag rakat namnt i telefonen att min lampa gatt sonder.
Eller bara en san sak att du gar upp svintidigt innan jobbet for att hinna till Arlanda o ge mej en kram.

Tarar rinner nar jag skriver detta for du ar sa förbannat saknad hjartat.
Varje dag.
Jag saknar att hanga med dig, att flumma runt, att shoppa, att trana, att ga ut o festa o lyssna pa dina utlaggningar till snubbar att vi inte e ett par utan att vi egentligen ar syskon! Haha for vi ar ju sa lika! ;)
Min storsta fasa ar att det inte ska vara som vanligt nar vi ses igen, men jag vet ju att det kommer vara precis som forr.
Med dessa sma ord vill jag bara beratta, du ar varldens basta.
Jag saknar dig och jag alskar dig. Jag kommer alltid finnas har for dig.
Puss och kram/din Anna "Montazami" ;) <3
 

 

Best Friends Forever
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: