anabooh

Nobody said that it would be easy..they just promised it would be worth it.

Kategori: Allmänt

 
AAAAntligen har vi Internet har hemma! 
 
Idag har varit en tuff dag, det ar sa javla mycket just nu. Skolan ar fasen inte latt vill jag lova. Och inte blev det battre att jag tagit en online kurs som redan borjat. FML. 
Avslutade dock dagen med basta lektionen och basta lararen, Photography. Har briljerat med lite ratta svar infor klassen sa det ar skont att kanna att man kan och att jag faktiskt kommer ihag en hel del.
 
For er som missat det sa ar jag sa javla glad over en sak. 
 
Jag ska fota pa LA FASHION WEEK! :))
 
Svinglad, nervos och exalterad ar jag! :) 
 
Iman ska jag pa counseling och hora hur fasen jag ska gora med en kurs som jag kanner att jag inte har koll pa.. Men det galler att tanka positivt men som sagt jag trodde nog inte det skulle vara sahar tufft, samtidigt som det ar sjukt frustrerande att man inte fatt de klasser man vill ha. Dock ar jag ratt nojd med businessen vilket var mitt wildcard, faktiskt riktigt intressant. Och som sagt Photo ar veckans hojdpunkt, Fashion ar ocksa kul men lararen kanns val inte som den basta om man sa sager..plus att det ar sjukt mkt jobb. 
 
Hur som, jag ar sa glad jag traffat sa manga fantastiska harliga manniskor! Ni forgyller min tillvaro har ska ni veta!
<3
 
Skriver som vanligt aven till er dar hemma FAN vad jag saknar er det ar helt galet. 
Familj, slakt och vannerna. 
 
Jag langtar mycket efter min fina storasyster. Tack for dina fina ord nu ikvall, jag tar till mig dom. Du ar grym!
 
 

 
Varldens finaste storasyster <3 Love You 
 
 
For ovrigt har jag o tjejerna vart pa roadtrip till outlet, Ikea, vi har vart i Santa Monica o gatt pa en konstig bar i en kallare, vart pa otalet halvmystiska efterfester, skrattat oandligt mycket, dansat, sjungit, kramats, shoppat, pussats, gratit, ja vi har gjort det mesta. 
 
Som sagt ar sa tacksam att jag funnit sa manga bra o harliga vanner. 
 

Asa, jag och Sofia <3
 

Elin och Anna <3
 

Elin, Amanda, Miriam, Jennifer och Anna <3 
 
Sambo Sara <3
 
Nu ska jag ga o lagga mig med Fashionboken och huvudvarken. 
 
 
Sa det sa! 
 
 


 XX/A
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: