anabooh

I wish that I could fly

Kategori: Allmänt

Well helloooo
 
 
 
Idag vaknade jag som vanligt runt 7..ish. Runt 10tiden ringde min alskade farmor. <3
Jattemys att prata, hade inte pratat med henne sen innan jag akte.
 
Efter det tog jag, Martina, Jenny och Kelly bussen till Santa Monica till ett photogallery. Vi fluffade runt dar ett tag, fotade lite pa vagen hem och nu har jag precis skrivit klart min report om bilderna. Blev tre sidor iaf.
Igar skrev jag aven klart min business laxa, nu ska jag forsoka ta mig ork att plugga marketing. Imorgon maste jag ut och fota lite macro och sen borja med min notebook i Fashion och aven andra projektet dar.
Det ar fullt upp.
 
Jag har inte vart ut pa en vecka (vad hande dar) och ska jag vara arlig ar jag inte helt jattefantastisktmegasugen pa att dra ut ikvall men det kanns som jag "borde". Sen ar det ju skola igen..
Vi far se om ett par timmar helt enkelt.
 
Nu ska jag ta en nap pa en kvart och fortsatta vara en good girl, fa se om hon goes bad later.
 
xx
/A
 
Banana
 
 

Photoshoot outside the gallery
 
 
You know that little thing inside your head that keeps you from saying things you shouldn't?
 
Yeah, I don't have one of those.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: