anabooh

Don't you worry child

Kategori: Allmänt

 
Idag har jag spenderat mesta tiden i min sang, last i min businessbok, sen kom Sara in och sa "Men Anna! Nu har du ju somnat igen!"
 
Ja jag har en formaga att gora de sa fort jag ska lasa i dessa textbooks. Det ar en helt annan sak fran att vara van att springa runt pa ett jobb 9h om dan 5-6 dagar i veckan till att sitta still och koncentrera sig. Det senare har visat sig vara svarare for mig.
Men bara man ger sig fan pa det sa kommer man nog in i det ganska snart.
Tog en promenix och handlade lite pa kvallen och sen stack jag ut och tog forsta lopturen pa typ 5-6 manader!
U N D E R B A R T !
 
Fick ju halsporre pa bada fossingarna tidigare i ar vilket inte har varit kul nanstans sa jag hoppas verkligen mina fotter blir bra nu, springa ar sa fantastiskt underbart skont (och lite harligt plagsamt). Plus att jag har en massa overflodeskilon som ska bort.
 
Imorgon ska jag pa min forsta marketing klass, far se hur det gar.
 
Fredagen spenderades med powerwalk, plugg och sen blev det utgang med tjejerna. Kul!
Jag och Sara la oss ute i 39graders varme pa lordagen och forsokte plugga..varm..t.
Sen drog jag, Martina, Kelly och Jenny till Santa Monica for att ga pa ett photogallery, var snabbt avklarat sen blev det pizza och buss hem. Resten av kvallen spenderade jag hemma sj, mjukisbyxorna akte pa och jag drack Buuuubbbeeeellll..vatten!
Tredje lordagen i rad som jag ar hemma sj och nykter o de. Det var langesen det hande. Men skont ar det!
 
Nu ska jag krypa ner i min skona nybaddade sang, lasa sista sidorna och sen sussa.
 
 
my crib <3
 
 
DJ baset pa Roxbury
 
Finisarna
 
Sahar kan det se ut nar vi har torsdagsmys.
<3
 
Nattinatt!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: