anabooh

who's that chick?!

Kategori: Allmänt

 
Good morning!
 
Imorse lag jag o Sara och myste till lite lugna ballader har pa sondagsmorgonen, igar var vi bara hemma, lagade tacos, kakade glass och kollade pa en riktigt snyftfilm.
I torsdags efter skolan drog vi hem och snyggade till oss och drog pa en nyoppning av en underkladesbutik i H-wood, goodiebags och free drinks, riktigt nice! Sen hem till Miriam, Amanda o Jen emellan sen blev det Lure, riktigt rolig kvall!
 
 
<3
 
Jen o Pauli <3
 
Min fina Mirre <3
 
I fredags drog jag till Fia i Brentwood, var tilltankta mysiga lilla photosession pa stranden blev en hel del ol och nat glas vin da det var First Friday i Venice och motte sen upp nagra kompisar i Culver City. Bra kvall!
 
 
 
 
 
Jag trivs bara mer och mer har, jag alskar det! Det ar mkt i skolan men det ska nog ga bra. Som sagt traffat sa manga harliga manniskor, sa kul!!
 
 
 
Idag maste jag forsoka ta lite schyssta kvallsbilder, jag onskar man bara hade en kurs i taget sa man kunde helt fokusera pa den utan att behova tanka pa allt annat som ska goras men men. Jag ska inte klaga nanstans.
 
Jag ar sa javla lycklig! I love my life!
:)
 
Nu ska jag lasa lite mer Business sen dra mej mot Santa Monica..Imorse blev det en lang pw pa typ 2,5h, lyckan var total igar nar vagen visade mer an ett kg mindre, heja heja, fem kg till sen sa far jag va nojd.
 
XX/A
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: