anabooh

Pics by A.H.

Kategori: Allmänt

 
Losharet ar urtaget, skinnbyxorna ar utbytta mot mjukisbyxor, drinken blev utbytt till Ben&Jerrys.
 
Jag ar alltsa hemkommen fran LA Fashion Style Show!
 
W o W
 
Ar sa javla glad jag fatt den har chansen, Tack grymma Noella!
 
Blev en sisadar 867bilder.
Har kommer nagra pics from today's runway:
 
JHaus
Photo by Anna Hansson

 
 
Patuna Bushyhead
Photo by Anna Hansson
 
 
Skulle lagt ut lite andra men de hamnade at fel hall hela tiden, ska fixa med dom sen, sa ni far halla till godo med dessa sa lange :)
 
 
Nu efter over en timmes slashasande och lite handling pa Ralphs med min underbara Mirrepirre sa ska jag ga och sova efter en riktigt bra dag ( Ja jag fick faktiskt ett A till pa businessprovet, jag va sa jakla nervos innan showen sa jag darrade nar jag laste resultatet och blev helt forstord nar jag trodde jag fatt 45 ratt av 90. 90% ratt blondie)
 
:)
 
Hall tummarna att det gar annu battre for mig imorgon, da ar det Red carpet och Grand Finale!
<3
 
Gonatt
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: