anabooh

U can't stop me now

Kategori: Allmänt


Höll på att sätta kaffet i halsen, slog rekord med råge igår med läsare. Sheisse!

Igår var en bra dag, gick kortdag på jobbet, strosade runt i affärer och sen köttade jag milen på bandet. 6 min ifrån att klara den under en timme!
Hej hej trött, svettig och jävligt nöjd chey!

Fick undan tvättberget lagomt till kl slog 00.00 sen var det dags att sussa.

Blev en timmes pw innan jobbet imorse, skönt men går som en stelopererad tant.

Hade möte med min kostrådgivare L idag. Det gick faktiskt bra! Vågen visade liiiite mindre men det bästa var ändå att jag gått ner ett kilo i rent fett! Och samtidigt ökat i muskler. Så nu tar jag helg med gott samvete.




Moderiktig igår, min knut från London (tack J-son<3) och prickigt hårband.
Kände mig lite som en småsnygg städkärring.




Ikväll ska världens bästa Soffis firas som aldrig förr.

GRATTIS hjärtat!


.

Have a fucking fab friday peeps!



Hit Patrol – Geronimo (Tribute to Aura Dione)

Love it!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: