anabooh

true colors

Kategori: Allmänt


Igår var jag o bästa Martin på Decathlon och gick loss. Shit vad mycket prylar o kläder de hade, för alla sporter. Det blev ett par sprillans nya löpardojjor, ett par trekvartsbrallor, ett par korta löparshorts (i folkmun kallad cykelbyxa:) två par löpjackor/tröjor och så köpte jag en liten microhandduk. Störtnöjd!



Martin, Kisp o jag i somras <3

Invigde skorna och en jacka för 7km löp&lunk sen kom Josse och vi gick loss på karamellkungen istället. Nu har vi haft lite morronmyys och jag ska bege mig till jobbet och sen blir det dalarna, dock en aning senare än planerat, då jag glömt boka tåg.

Nu har vi grejjer på gång och är sjukt peppade. Kommer bli grymt! Det gäller att tänka positivt!


Bästa <3




Det värsta jag vet är att göra nån besviken, den näst värsta är att bli besviken. Lite för mkt sånt just nu kan jag känna. Känner mest: Förlåt <3 och Dra åt helvete!


Puss å kram hoppas vi ses på hela huset, det kommer gunga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: