anabooh

Only regret the things that you don't do..

Kategori: Allmänt



Det blir aldrig som man tänkt sig. Varken med det ena eller det tredje.

Torsdagen spenderades med Josse, Emelie och Natta. Riktigt kul kväll.

Fredagen blev några timmars jobb sen hem och duscha o mysa ner sig i morronrocken, dock knackade det på dörren och där stod Josse och Milja. Det blev Soap o Solli. Kändes som halva Borlänge befann sig på såpan.

Lördagen blev det soffhäng med chips o filmmys. Lång sovmorgon på söndagen, mötte upp Elin, fikade ett par timmar i stan.

På kvällen lagade jag tacogratäng åt Joel och Malin. Tokgott! "Det kn...... i munnen!" som Malin uttryckte sig.

Jag levererade.



Malins bebisar fick också föjla så Chianti fick två kompisar, lite hunddagis känsla på den. Gofisar.

Imorgon är jag ledig, likaså onsdag och torsdag, känns skumt att jobba så lite när jag är van att jobba 24/7.
Men jag har tagit åt mig att vara hundvakt åt Gosha och Ebba så det blir mys.


Tusen tankar i mitt huvud och idag återkom frågan från en vän om jag vill följa med till Thailand. Eftersom jag fick en resa av mina älskade föräldrar i 25årspresent så vore det ju perfekt. För går det som planerat så kommer jag flytta härifrån om en ganska snar framtid. Förhoppningsvis får jag mer kött på benen angående det i veckan. 
Men pallar inte tänka på det nu får då måste jag gå å kräkas av nervositet. 


Mina nya feta glajjer jag köpte igår.
Love them




E-Type – Snö


"När staden snöat över, och gården blivit vit
Då vet du att jag drömmer, jag drömmer dig hit"

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: