anabooh

Seasons fly

Kategori: Allmänt

 
Hihihihihihi
 
Vad jag lurat mina vanner. Jag ar hemma i Sverige och det ar helt fantastiskt! Jag har haft de basta dagarna ever. Bara myst runt, tranat, atit massa gott och pussat pa alla mina gofisar till barn.
 
Far kora en liten battre update, ska kika lite till pa Scream2 och fa lite 90tals flashbacks och sen sussa. Ikvall har jag umgatts me Eve, Jocke och gullungen Frode igen. Galler ju att passa pa medans man ar hemma.
Sa mysigt, fina familjen! <3 Love u.
 
 
Imorgon ar det vackarklocka pa nio, for sen ska jag ut och aka pulka med min prinsessa Agnes <3
 
Tva dagar kvar av min ungdom. Pa lordag ska vi val forsoka kora nagon form av fest med tarta och skumpa. Vart gar vi sen? Jag vill ga pa Bolanche men det verkar som det inte ar lika poppis som det var for ett par ar sen?!
 
Hoppas ni alla haft det mys denna jul. Gott slut och Gott nytt ar
<3
 
 
 
(For ovrigt, Kispen jag har aldrig i mitt liv haft en san javla traningsvark! Men imorgon vill jag kora igen! :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: