anabooh

To your arms of love

Kategori:

Good morning

Sitter å dricker kaffe å lyssnar på Jah Cure å tittar på min kära roomie som fixar frulle. Idag börjar skolan men jag börjar inte förrän imån. Blir långpass på tisdagar 8am-9pm. Lite nervös, känner mig som en liten flicka igen :)

Har bott här i över 3veckor redan, känns jätteskumt. Tiden har flygit förbi samtidigt som det känns som jag varit här jättelänge.
Det är verkligen en helt annan värld på alla sätt å vis. Både gott å ont. Längtar efter min mamma å pappa så mkt! Längtar tills ni kommer!

I la är livet en fest å för många e fest livet så att säga. Jag känner mig redan rätt mätt på det.. Har ju blivit några utgångar i veckan nu när vi vart lediga å man ser ju mkt skit.. Jag känner att jag är väldigt glad att jag faktiskt är såpass gammal som jag är. Hade jag varit yngre å osäker så är jag rätt säker på att man gått förlorad här.. Gäller att vara en stark individ å veta vad som är rätt å fel och kunna stå för vad man tycker.
Har träffat mkt bra personer här å känns bra. Men oj oj oj vad jag saknar mina riktiga nära vänner därhemma!

Hoppas ni haft en bra sommar trots det dåliga vädret!
Sj ska jag å Anna ta oss en rejäl morgonpw i 25-30graders värme nu ;)

Xoxo/ A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: