anabooh

Strength

Kategori:

Sitter på Coffee Bean å surfar lite, tog en kaffe mitt i pwn.
På kort tid har jag hunnit upplevt mycket nytt. Jag har haft turen att träffa underbara Sofia och Åsa som tog mig under sina vingar från första stund. Har redan gjort massa roliga saker.

I alla amerikanska college o high school filmer så är det ju mer regel än undantag att de i filmerna alltid är på svincoola feta poolpartyn. Massa människor som festar, badar dansar å har kul.
Exakt ett sånt var jag på i söndags. Tyvärr blev min Mob stulen senare på kvällen så har inga bilder :( men det blir fler såna. Så sjukt häftigt för lilla Hillbillybanana men börjar komma in mer å mer i livet här.
I love it!

Dock har jag redan fått några små sorgsna stunder då när jag tänker "för mycket" på alla er därhemma. Saknar min älskade familj, släkt å alla mina vänner så VANSINNIGT mycket!
En konstig känsla att vara helt "ensam" på andra sidan jorden utan nu i början ha nån som känner en älskar en å bryr sig om en runt omkring sig. Likasom jag inte heller har nån som jag känner på djupet, älskar å bryr mig om. Men det kommer. Har ju som sagt mina härliga nyfunna vänner <3

Nu ska jag gå hem å fräscha till mig, ikväll ska jag å Sofia på ett event å kolla när Åsa ska gå modell!
Jag säger bara en sak: Ooon the catwalk!!! ;)

Jag älskar er mina nära å kära!

Mami å Papi, pussa min älskade Bobbsi från mig!

<3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2270062/images/2012/pic_502d81f6ddf2b31b0d00162e.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2270062/images/2012/pic_502d81f6ddf2b31b0d00162e.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: