anabooh

Hemma

Kategori:

Då äntligen har jag flyttat in i vår lgh. Bott tills igår hemma hos underbara Åsa men snart kommer resten av tjejerna så var lika bra att börja komma i ordning. Lägenheterna här är sååå stora. Gissa om de e skönt efter bott 2,5 år i min lilla shoebox (även om jag gillade den) så är de lovely å ha space.

Idag ska jag försöka ta mig till Hollywoods polisstation å lämna en report. Min sprillans nya iPhone blev stulen häromdan så har nytt nr som gäller nu.

Igår bet jag alla skolavgifter å sen drog jag till stranden å la mig å stekte nån timme. Alltså vädret är helt fantastiskt! Så otroligt varmt (stekhett) å inte ett moln på himlen. V a r j e dag!

Jag har nu varit här i 1,5 vecka å det känns jättebra. Dock får jag hemlängtan när jag tänker för mycket. Spec igår...

GRATTIS min älskade bästa vän Linda å Martin till er andra lilla vackra prinsessa å grattis till älskade Agnes som blivit storasyster. Jag älskar er!
Önskar jag kunde vara hos er nu. Men vi ses snart.


Mamma å pappa, jag älskar er mest av allt, oroa er inte för mig, jag klarar mig. Längtar efter er! Vi ses snart!


Puss/ A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: