anabooh

City of Angels

Kategori:

Da ar man antligen pa plats i USA! Unbelievable! Galet, vackert, spannande, laskigt och helt fantastiskt! :)

Tog taxi fran LAX nar jag landat och Sofia och Asa motte upp mig i lgh.
Dock bor vi just nu i asas lgh da hennes roomies inte e har just nu.

Jag blev meddragen ut redan forsta kvallen. Blev utgang i Hollywood och efterfest uppe i hillsen. Galet. :)

Kanns som jag varit har mycket langre an bara 3,5! Blir lite kort inlagg, skriver fran iPhonen o installd pa engelska.

Jag mar toppen och ar saaaa GLAD jag gor detta!

Var pa skolan i mandags o checkade in och gjorde mina assessment tests. Matten gick som jag gissade men engelskan fick jag hogsta poang i. :)
Igar var de info seminarium, fett stolt att jag lyckades ta mig fran west Hollywood till Santa Monica helt sjalv! :) traffade massa trevliga svenskar.

Ska kora lite planka o situps sen mot skolan igen for att boka tid for counseling. Idag ska jag ut o trana!
Blev dock paff och glad nar jag stallde mig pa vagen nyss, minus tre kg! Jag som bara ater:)


Jag saknar er mina alskade foraldrar, slakt och vanner, onskar ni vore har med mig!

Much love/ A
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: