anabooh

Bach, Mozart what?!

Kategori:

Jaha då sitter man på bussen igen.. Dagens skola gick väldigt snabbt.
Hade sett framemot min musikklass och få lära mig om musikens betydelse genom åren and so on.. Musik för mig är sjukt viktigt å jag är en house tjej definitivt men även så mkt annat rnb, rock bl.a. bl.a.

Gissa om jag fick panik å blev lite lätt överraskad när jag insåg att jag hamnat på en renodlad KLASSISK MUSIK lektion. Fyra månader av att lära mig om barock, romantiskt, skilja på blås å sträng instrument, gå på klassiskmusikkonserter å skriva uppsats om de. En timme klarade jag.

Så nu har jag lite panik över att jag måste skaffa tre units till.. Men några vänner ska crasha klasser nästa vecka så jag lär också göra de, plus att jag träffade en skön tjej från LA på bussen som också droppade klassen så vi ska testa crasha en annan musik klass.

Haha åh underbara fredag!

Nu är jag snart hemma å ska möta Sara, Åsa och Sofia så ska vi hyra bil å cruisa runt till lite outlets och avsluta med Ikea. Sen blir det plugg ikväll!

Have an awesome weekend!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: