anabooh

There's no antidote

Kategori: Allmänt


Man kan ju undra hur mkt snor det kan få plats i ens huvud. Det verkar aldrig ta slut. Fresch fresch eller inte.

HATAR att vara sjuk, är ledig och vill bara sätta på mig mina snygga löparkläder o sticka ut o springa fort fort fort. Men blev genomsvettig av att gå till affären nyss o köpa kaffe o ipren så jag lär väl ligga kvar i sängen ett tag till.

Roar mig med att läsa i min kostrådgivningsbok, käka flingor, dricka kaffe, käka mer flingor, se på desperate housewifes och nätshoppa.

Beställde nyss äääntligen Freddies feta tish som jag längtat efter, den ska dimpa ner i brevlådan imorgon lovade han.




love it

Den och andra tyyynga tees finns på

http://www.freddiegstore.com/index.do


För övrigt har jag ett möte imorgon, ett jag ser framemot oerhört, som förhoppningsvis kommer förändra mitt liv för alltid, till det bättre!

Något jag drömt om sen jag var en liten skrotunge.



Tackar min älskade familj, älskade Josse och underbara vänner för en sjukt sweet helg i B-town. Den levererade! Och vi med!


(Lånade ditt collage Jonna:)



Nu vill jag bara bli av med sju pannor, träna fyra h om dan o bara kötta. Men tyvärr så ligger man still o bara vill äta skit o känner sig fetast i stan. Men snart så, snart ska jag va i ordning.

Allt går bara man vill!





Thinspiration:








Snart!



Alesso – Calling (Lose My Mind) - Radio Edit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: