anabooh

I'm a slave to the music

Kategori: Allmänt


Yaaaayyy! Fan vad grymt! Då var VIP biljetterna till Summerburst våra!

Lyckan är total!




SB förra året med bästa









Bakfull, skitglad o så fin! <3

Längtar till sommaren nu så jag vet inte vad.

Jobbade i helgen och jag säger bara det, cirkus zolnat! Folk har varit som galna, ungarna har stått o gapat efter ballonger o jag kände mej som en cirkusdirektör, ena sek plocka kläder från golvet, springa på lagret åt kunder, in å blåsa en jävla massa ballonger. Men kul som sjutton var de! :)


"Mitt skrivbord"


Fick finbesök av Migge som sprang in och sa hej när han va ute o gled på nya leksaken. Blev träning sen hämtade han upp mig och hans bebisar var också med så de fick komma in och röja lite i kartongen.
Mötte upp tjejerna på Retro som hade sett el classico.
Bra kväll.


Världens bästa Migge <3



Igår blev det mys med Björnbröder och R. Bra söndag kan jag känna.

Idag ledig. Träna. Fika med finaste Sarvin och Sanna <3  
För övrigt:


GRATTIS ÄLSKADE EVELAJN OCH JOCKE TILL ER LILLA PRINS!

Längtar tills jag får pussa på honom. Och er ;)

<3


Calvin Harris – Let's Go feat. Ne-Yo - Radio Edit

James Morrison – Slave To The Music

Collin McLoughlin – Titanium Acoustic Cover

Taio Cruz – Troublemaker

Cassie (Remix featuring Diddy & Yung Joc) – Me & U

Kommentarer


Kommentera inlägget här: