anabooh

tonight's the night the world begins again

Kategori: Allmänt




Blir snart galen. Varit sjuk nu fram o tillbaks i tre veckor, känner mig fat as a ja jag vet inte vad.

Vill bara träääna sönder mig nu, pumpa pumpa och springa fort som fan.
 Få bort överflödeskilona så man kan känna sig smärt o snygg igen.

Jag o Sanna har bestämt oss för att köra stenhårt nu i två månader, ska köra igång i veckan, det kommer bli grymt, lättare när man har nån med sig som strävar åt samma mål och som kan peppa en när man sj e utan inspiration.

.................................................................

Ibland blir det inte som man tänkt sig, ibland blir det så som man aldrig någonsin kunnat föreställa sig. Precis så blev det. Både positivt och negativt.

Haft en riktigt bra påsk, jobbat hela tiden men också hunnit med massa kul med Josse, Sarvin, Sanna och Natta.
Kärlek till er <3



S.H. <3 A.H.



Min pärla <3


Sanna på Pure


Nu blir det att hoppa i kläderna o dra till jobbet.

Glad påsk!




Jag i min feta tee.

Let's kick some fashion and fuck with the stars!


'





................................................................................................

You didn't have to stoop so low..

But I don't wanna live that way.. 

 
Now you're just somebody that I used to know...

Gavin Mikhail – Somebody That I Used To Know (Acoustic Version)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: