anabooh

A little girl from Sweden dreams of silver screen quotation

Kategori: Allmänt

Jag är så jävla glad!

Jag kan nog vara en av de veligaste människorna som finns, alltid svårt att bestämma mig. Men jag har nog aldrig varit så säker på min sak som nu.

Nu är det inskickat och klart, klart och betalt. En del iallafall.

Kan inte fatta att this is really happening! Så mycket känslor. Exalterad, nyfiken, otroligt glad, spänd, orolig, livrädd, stolt. Ja lite allt möjligt.

Jag har alltid varit fascinerad av USA, jag har massor av släkt där på mammas sida och min älskade farfar föddes i Chicago.

Nu ska jag flytta dit, på obestämd tid.

Jag vet inte hur många timmar Du o jag spenderat sittandes och pratat om det, du hade så mycket intressant och roligt att berätta och jag lyssnade och blev bara mer och mer övertygad om att jag måste dit.
Hur det var att komma till Sverige, utan att någon, inte ens lärarna i skolan kunde engelska, hur populär du var hos tjejerna, självklart pga ditt stiliga utseende och även att du var amerikan. ;) Och hur killarna blev avis och skulle spöa dig bakom ladan, men vi vet ju båda vem som vann! ;) <3

Faffa, du sa jämt att jag måste åka till San Diego och Santa Monica och jag lovade att göra som du sa. Nu är det på G. Mycket tack vare alla våra samtal och din amerikanska härkomst som gjort mig så fascinerad.
Jag vet att du är stolt och glad där uppe i din himmel. Och vet att du kommer vara med mig där.
Jag älskar dig så. <3


För många betyder det inte så mycket mer än att "Jaha, vad kul."

För mig är det här det största ever i hela mitt 25 åriga liv.


Det börjar nu


New York




Världens bästa mamma o jag, Mystic River
<3


A booh in the US, 2007







Word



Calvin Harris – Let's Go feat. Ne-Yo - Radio Edit
J-Son – Mr.Feelgood - Radio edit
Neon Hitch – Fuck U Betta

Kommentarer

  • Angelica säger:

    WOHOOOO!!! Det kommer bli awesome!! Och självklart kommer jag och hälsar på i sinom tid!! Way to go Anabana!!! =D

    2012-04-26 | 08:22:45
    Bloggadress: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här: