anabooh

varje sekund..

Kategori: Allmänt


Tack världens bästa mamma för en mysig snabbvisit. Nu längtar jag efter dig igen!
<3


Idag har jag knappt kunnat gå för jag har sån jävla träningsvärk. Men det är bra!
Bröst, axlar och cardio på måndagen, ben och mer cardio igår och idag blev det över en timme på bandet och crossen. Imorgon får det nog bli vilodag, skulle varit ledig men blir en heldag på jobbet. Bra det, I need a dollar!


Helgen var ju topnotch måste jag säga, Anna var här och lördagen blev riktigt flummig och rolig reunion med oss Annor, Elin och Sara. Sen mötte Malin upp också.

Önskar dig Anna lycka till i England nu, jag kommer snart och hälsar på! <3


Love u



Nog om det, tror ingen missat den tragiska nyheten...Vila i frid Stefan Liv. Alla tankar till dig och dina anhöriga.

Det är hemskt att något tragiskt "måste" hända för att vi människor ska vakna upp ett tag, bortse från våra löjliga ilandsproblem och inse vad som är viktigast här i livet.


För mig är det solklart, alltid varit och kommer alltid vara.

För er två skulle jag dö tiotusenmiljardergånger om och om igen.

Går inte att beskriva min kärlek till er.

<3




Jag älskar er <3



Kommentarer

  • Anonym säger:

    Anna Du är det bästa vi har. Tack för att du finns. Livet hade varit fattigt om vi inte haft just dig!

    Vi önskar dig all lycka i ditt liv

    2011-09-08 | 10:53:31

Kommentera inlägget här: