anabooh

all the right friends and all the right places..

Kategori: Allmänt


Igår vaknade jag halv sex, jobbade till tre sen taxi i ilfart till centralen, tåg till borlänge, upphämtad av mamma och sen blev det musikal.
Jag kan ju ärligt talat säga att jag var allt annat än exalterad, var trött o slut men jäklar vad bra den var! All shook up, kan rekommendera den, riktigt duktiga var dom.

Efter det gick jag förbi bakfickan och satt mig med Evelajn och Jocke och tog ett glas vin. Sen kom Billy himself över från S1 och erbjöd mig skjuts hem, perfekt. Halv ett käkade jag o mamma lite scampi sådär på nattkvisten.
Mys!


jag o Eve på marknad i london
:)



Så härligt att träffa dig igen! <3


Riktigt skönt att vara hemma, varit ute med hunden en sväng i uggs och dunjacka, kallt här i norrland :)
Sitter o fnular på om jag ska ta mig till Måbättre el ta en till prommis.


Bobby bus <3
Kl två idag blir det 6års kalas för min älskade Tuwa. Galet vad tiden går. Sen blir det antagligen mys med Linda och Agnes, men ska höra hur lillskruttan mår, hade feber och öroninflammation igår.. :(


Älskade Agnes.
Jag älskar den här bilden, vackraste någonsin! <3



Inte så konstigt med en sån vacker mamma!
Jag älskar dig bästa vän! <3


<3


Nej nu får det bli en pw i soolen!
Vill ha sommar och semester igen!


krääm

Kommentarer


Kommentera inlägget här: