anabooh

let's paint the picture of the perfect place..

Kategori: Allmänt

Jag måste ju ha Sveriges värsta lokalsinne..skulle ta en promenad och började med att gå vilse när jag skulle till solna centrum..sen gick jag fel när jag skulle hem till Alina och Isabell..iochförsig kan det ju ha att göra med att Alina inte är den bästa på vägbeskrivningar..;) På vägen hem bestämde jag mig för att testa en ny väg som jag var säker på var en genväg..
Resultatet blev en jävla lång promenad kan jag ju säga..
Nu är två tvättmaskiner klara, lite yogurt, flingor och keso i magen och en nyduschad Anna.

Idag har jag spenderat min lediga dag tillsammans med min underbara Anna och Evelin. Vi fikade och gick sen vidare och åt en sen lunch. Mys!

Kan ju erkänna att jag är riktigt avis på er som ska tillbringa det närmsta halvåret i England och Spanien. Men glada för er skull, fan vad kul ni kommer ha! ;)
Men jag åker ju snart till England och hälsar på!

Haft några dagar från gymmet nu för min hals krånglar igen. Blir fan galen snart. Finns nog inget som känns bättre än känslan efter ett riktigt hårt träningspass. Och att känna sig fit! Vill vara där NU!

Igår blev det sleepover hos M och S. Vi såg Hur många lingon finns det i världen.
Jisses vad vi grät! Så otroligt fin film. Sorglig men ändå en feelgood film. Och Sverrir Gudnason är ju inte direkt jobbig att vila ögonen på.




Finaste!! <3


Obeskrivlig kärlek <3




Världens bästa Migge! <3


Livet är otroligt kort..




They say everything happens for a reason...


but they never tell you why...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: