anabooh

Beverly Hills please

Kategori: Allmänt


"Idag ska jag inte göra som alla andra dagar när jag väl är ledig"..dega runt och komma igång när kl är fyra på eftermiddagen..tvättade fem maskiner, tog en pw i över 50min i spöregn. Duschade, käkade en halv burk tonfisk med majonnäs o cremefraiche, gurka o lök..och klockan slog fem i fyra..

Fikat med Soffipropp i solna och nu har jag ätit äcklig kyckling med bea och ceasarsås. Sås, sås sås!

Idag har var och varannan uppdaterat på fejjan om Steve Jobs. Jag hade ingen aning om vem han var.
Det känns lite överdrivet ibland. Vadå när jag dör, ska folk byta profilbild till en kesoburk då för o hedra mej? (Btw får ni gärna göra det. Jag gillar mini och päron/vanilj och hallon mest)

Idag har jag börjat fylla i min ansökan..till något jag drömt om i ca 10 år. 
Det är Nu eller Aldrig.

Det var nåt jag tänkte på som jag tänkte det kan jag blogga om. Tyvärr har jag glömt bort det så det blir inte roligare än såhär.






Snaaart ses vi bästa!

Börjar känna av halsen igen, jag blir galen, jag måste träna!


mitt nya tjusiga träningslinne, 99spänn Stadium

Btw2 har jag återigen my old numbaah!


Jag kämpar, sliter, svettas..

Norlie & KKV – När jag går ner


Kommentarer


Kommentera inlägget här: