anabooh

work hard play hard

Kategori: Allmänt



There comes a time in life where you have to let go of all the pointless drama and the people who create it.

Surround yourself with people that make you laugh so hard that you forget the bad and focus solely on the good.

After all life is too short to be anything but happy










Just nu känner jag att det vore så vansinnigt bra om någon kunde hoppa in i mitt huvud, bestämma åt mig vad det är jag ska göra. Jag kan verkligen inte bestämma mig. Och tiden bara tickar iväg..Jag måste bestämma mig nu. Helst igår.




Helgen var riktigt kul och spontan. Fredagen blev hook up med Anna och Ida.
Lördagen flög jag fram på jobbet o kvittrade som en fågel, fick massa beröm av kunderna för att jag gav så god service och en tant sa: Jag va så sur och grinig när jag kom in här. Men tack vare dig så är jag inte det. Tack för att du gjort min dag!

Då blir man glad! :)


När jag kom hem försökte jag sova men det plingade ihärdigt, när klockan var halv tio låg jag i morronrock under täcket med tända ljus och lyssnade på lugn musik men då dunkade Jonna o Josse in så det var bara att slänga på sig fejset. Mötte upp Sara och Alina på Oxid och träffade Sanna o Soffan där också. Riktigt skoj! Blev en tidig kväll dock så det var skönt.
Söndagen blev jobb och sen träning på MB.



Igår blev det bröst, axlar och mage och nästan en timmes cardio.
Få se vad det blir idag, så jäkla skönt att kommit in i träningsruset igen. It makes me high!



Imorgon gör jag min åttonde dag på rad på jobbet sen är jag äntligen ledig i två hela dagar. Plus att min älskade mami kommer imån o hälsar på! Läängtar! <3


Nu blir det prommis till jobbet, kortdag idag!

Till sist vill jag även uppmärksamma duktiga Kevin som blev Världsmästare i kickboxning nu i helgen!
Grattis grattis fina du!
Grymt!



Midsommar förra året

Kommentarer


Kommentera inlägget här: