anabooh

hearts in the air

Kategori: Allmänt


Sheisse, nu är jag mätt i magen. Idag började jag min LCHF diet. Känns faktiskt kul! Men sjukt skumt att man ska äta så mkt fett..idag blev lunchen en kycklingklubba, en halv gurka och en klick beasås. 
Jobbat nästan 10h idag, sen blev det rygg och mage och kondition på gymmet. Till kvällsmat smällde jag ihop en underbart god röra med tonfisk, gurka, lök, tomat, ägg, majonnäs och creme fraiche. Inge light här inte.
Dock måste jag googla om vad jag ska äta till frukost. Glömde köpa hälften jag tänkte. Får väl ta några ägg..
Någon som har erfarenhet av detta? Ni får gärna maila om ni har tips el recept.

Men känns som man håller sig mätt otroligt länge. Ska bli intressant och se om det här ger nåt resultat på min nersunkade kropp. Imorgon blir det upp i ottan, möte och sen slutar jag två, så det blir gymmet sen hem o tvätta och städa.
För det tycker jag är kuuul!


Igår var en mysig dag, jag, mamma och pappa umgicks med farmor hela dagen. Åkte runt och handlade och fikade, sen åkte vi förbi faffas grav..tände ljus, la dit blommor och grät en skvätt.

Fast det gått snart ett och ett halvt år sen, så känns det som igår vi satt och drack kaffe, bladdrade på om Stockholm, USA, killar, och om dagens popmusik..vilket var väl egentligen det enda du inte riktigt kunde förstå dig på.
"Jag fattar inte att dom ska gnissla så på de där elgitarrerna.
Är det inge blås som spelas när ni är ute?" som du brukade säga :)

Du fattas. Varje dag. 



Jag älskar dig

<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: