anabooh

Gå med dom som vill dig väl

Kategori: Allmänt


Man ska inte klaga.

Men

Ibland måste man. Idag känner jag för det.


1. Jag har så jävla ont i hela kroppen.

2. Jag är så fruktansvärt trött och irriterad. Eller jag var irriterad tidigare, nu efter träningen mår jag fint.

3. Jag känner mig som en dum blåst blondin för jag får inte upp locket på dammsugaren så jag kan byta påse. Vart fan är mannen i mitt liv när jag behöver honom??!?!!!! Jag vill dammsuga!

4. Jag känner mig sjukt obekväm i min kropp, känner mig som en fet kossa.

5. Jag fryser.





wunderschöna gisele

Ja det var väl det.


MEN, jag är ju faktiskt världens lyckligaste chey, för jag har de bästa finaste föräldrarna, bästa släkt och finaste vännerna. Jag har ett fast jobb och bor i en rolig stad. Och har en fungerande kropp!

TACK!

<3 
 
Plus att jag kommit igång med träningen igen. Körde crossfit idag, satan i gatan va kul och dryyygt det var!
För mig är nu träning det nya svarta.
No more stureplan o svarta järn.
Jag ska bli fit once again!





Och den som tycker jag tjatar om hur jag ser ut o att jag vill vara smal, ja då får du tycka det. 
Jag kämpar som fasen för att inte gå upp i vikt. Jag har varit i bra form har jag kommit på nu i efterhand men jag tränade sex sju pass i veckan också. Och ändå var jag inte så smal men alla är olika och min kropp vill gärna vara kraftig men mitt huvud vill att jag ska vara smal. Så enkelt är det med det. Och det står jag för.
Jag har åtta kg jag ska gå ner. Kommer bli sjukt jobbigt. Men det ska gå. (För det är det jag gått upp i runda slängar.)
Det är min töntblogg och jag skriver precis vad jag vill när jag vill. Det blir liksom som en dagbok, det är ju mest för min egen del.




Jaja, gonatt.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lycka till det bästa vi har. Det kommer att gå bra för dig för du är fokuserad och kan. Vår älskade Anna, du har så mycket att vara glad för. Det är bra att du säger så. Ha en forsatt ledig dag och lycka till med dammsugarn. Eller ring nån vän....

    Puss

    2011-10-21 | 08:04:12

Kommentera inlägget här: