anabooh

ber du om mer..

Kategori: Allmänt


Igår, vin, Sthlm, Oxid och Amba.

Idag, cola, Blge och soffan! Så jäkla skönt.

Före kl slog kvart i nio sov hela familjen Hansson sött framför Snabba cash.




Ska försöka hoppa i min lilla 90säng nu o sova, dock funderar jag lite över en person o dennes beteende..
Jag känner dig och ser igenom dig..
Och jag hoppas du gör det som känns rätt. I hjärtat. Jag vill verkligen du ska vara lycklig.


Btw, mitt nr är för tillfälligt ur bruk, så har ett nytt tillfälligt nr, står på fejjan. Så that's why jag inte svarat om nån ringt el textat..fett drygt. Men shit happens tydligen.


Nä nu sova säng, vakna pigg o glad o träna 2morrow. Sen planera med mami om vår blivande Usaresa! :)

Najti 




Jag o Jossan yesterday


Jag o älskade mami i USA 2007

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: