anabooh

Du trodde du va han

Kategori: Allmänt


Good morning


Träningsvärk from hell. Var på Functional moves på Måbättre igår, skitkul o drygt. Mkt ben o rumpa och det känns ju idag om man säger så.

Solade en sväng efter, åkte hem o åt sen lunch med pappa, kyckling o bea, som vanligt..

Efter det åkte jag o Danne på kupan en sväng, blev lite shopping o en fika.
Hem, mat, buss till Niklas och träffade Kela och co. Blev en sväng på S1 och Klin.
Träffade på Hagge och fick skjuts hem av hans lillebror så var hemma fem över två. Perfekt.
Bäddade åt mig på soffan för jag ville inte att Bobbsi skulle sova själv, men vid halv sex fick jag nog, tokobekvämt så det fick bli min lilla flicksäng till slut.

Tre glas vin o tre glas vatten så idag är jag pigg o glad, ska försöka ta en prommis och sen blir det att mysa med Linda och Agnes.

Så skönt att vara hemma!



Glada förra juldan


Fina barndomsvän!


Jag o Kela


Så mysigt att ha dig en hel vecka i Sthlm.

Nu blire hopp in da shower.

Måste iväg o köpa en ny mobil idag.

Vilken är bäst?!! Funderar starkt på en Samsung galaxy..Eller?!


Den här har ploppat upp på fejjan fram o tillbaks..tänkvärt!



Kan inte sluta lyssna på..

PH3 – Jag trodde jag var han



Till sist, till en viss brutta, tänk på att du jobbar i ett serviceyrke..!

fjant

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    samsung galaxy är jättebra!! :)

    2011-10-15 | 13:00:36

Kommentera inlägget här: