anabooh

How soon is now

Kategori: Allmänt


Today was a good day.

En Anna full av energi, flög fram på jobbet, traskade till gymmet, körde rygg, crossfitpass, mage och över en halvtimmes intervaller på bandet. Avslutade med en sväng till solarieöarna.


Tajt chey



Snart är jag där igen




Nu hänga tvätt och krypa ner i nybäddat.

"Tvättar du?! Skräll!"

Ja jag får höra att jag inte gör annat men, är det bara jag som blir löjligt tillfredsställd när tvättkorgen är tom och det luktar nytvättat i hela lägenheten. Mmmm!!! 


Imån upp i ottan, möte, jobba, träna och färga hår och stupa i säng.

Det där med helg, det tar jag sen. Kör åtta dagarspass nu på rad, ledig nästa torsdag fredag sen jobbar jag tredje helgen på rad sen ska jag ta mig hem till B-town och pussa på mami, papi, Bobby, Linda och Agnes. <3



Bästa <3

Och Anna, förlåt jag har inte hunnit fixa skype än, jag ska försöka imån. Saknar dig så jag blir galen snart!
<3



Min fina som nu befinner sig i England.

Love <3

Natti

David Guetta – How Soon Is Now (Dirty South)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: