anabooh

Guld!

Kategori: Allmänt



Tack världens bästa mamma för en mysig kväll och dag!!

Igår fick mina 2 kära vänner ta hand om mamsen en timme innan jag slutat vilket resulterade i att jag mötte upp tre fnittriga saker i hotellbaren i solna igår kväll. Tack som fasen för en sjukt rolig kväll. Längesen jag skrattade så hysteriskt, våra planer på dokusåpan borde verkligen sättas igång. Hahaha!! Cirkus solna...


Jag o min fina Anna <3


Finaste & bästa mamman! <3


Världens bästa Sush! <3


I förrgår och igår körde jag tillsammans 1,6mils intervaller, gick riktigt bra. Nu ska jag kila iväg till MB och inviga mina nya tjusiga träningsbrallor på ett crossfit pass och sen försöka mej på en halvtimmes intervaller sen iväg till söder för lite film.

Ledig imån med riktigt skönt, blir crossfit och spinning sen lunch i stan med Jonnaponna.



Idag när jag var på väg mot tuben var det världens gladaste chaufför som ropade ut glatt:

"Vääääälkomna till t-centraaalen! Hoppas ni får en härlig fortsatt dag. Le gärna lite extra mot varann!"


Skön! Jag flinade som fan.




(Fattar inte att modelluppdragen inte har haglat in efter en så prestigefyllt jobb som Dentan..!)

Tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: