anabooh

...

Kategori: Allmänt


Det är så jävla dumt att det oftast måste hända något tråkigt, jobbigt eller hemskt som gör att man får sig ett wake up call..Ikväll fick jag ett tråkigt besked, ont i hjärtat! :(

Och än en gång slog det mig hur skört livet verkligen är. Det kan ta slut precis när som helst. Hur som helst.


Fick jag ett trollspö så skulle jag trolla bort alla onödiga bråk, hårda ord, våld och skit. Och samtidigt slänga in lite mer kärlek, förståelse och respekt. Helylle, I know.
Men jag kan fasen inte lämna någon om vi har haft ett bråk el sagt dumma saker. Som alla andra har ju även jag o min älskade mamma haft en del meningskiljaktigheter genom åren. Men båda är lika på en punkt. Vi klarar verkligen inte av att vara osams länge. Har jag varit på väg ner o be om ursäkt har jag mött henne i trappen ropandes vit flagg vit flagg!! El så har hon stått o tjuvkikat in genom dörren o sett sådär underbart töntig ut så man inte kan låta bli att flina hur arg man än varit.
För tänk om,
du bråkar med någon du älskar, och det hemskaste skulle ske, att personen dör el skadas.
Förstå vilken enorm ångest du kommer få leva med.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Ja den är bra.

Jag är hellre för snäll o blir lurad, än att vara elak, el misstro människor och själv luras.
Karma.





Even though you're far away, you're in my heart and I'm sending you my love, thoughts and strength across the Atlantic. Love you <3

Fredag: vin, flams, dans, soap.
Lördag: rosa morronrock, cola och funderingar över livet.

Shallow
Deep


Gonatt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: