anabooh

Fancy pants

Kategori: Allmänt


Länge har jag velat ha röda byxor, det började på den tiden då jag hade en vänpojke som inte gillade röda byxor el blommiga gummistövlar vilket resulterade i att Anna blev utan både röda byxor o blommiga gummistövlar. Nu har jag inte vänpojken kvar men dock ett par röda byxor!! Skitsnygga, i moccafeeling. Nu saknas bara dom blommiga stövlarna i gummi.




Såg att de matchat med mina skor också, så de får nog följa med i resväskan 2morrow.

Snyggt!

Imån gör jag sjunde jobbdan på rad, sen första lediga helgen på en månad. Yaay.



Det blir hem o pussa päronen o hunden, ta ett glas rött och sen iväg till buschen på inflyttningsfest. Ska bli skööjjj! Antar att vi ska till stan o göra cleant på klin later.

Igår körde jag bodypump och en halvtimme på bandet, idag lite rygg,mage o armar och sen en timme på bandet. Vågen visade några hekto mindre än förut. Det går sakta men säkert neråt, I love it. Dock sitter jag nu o mumsar i mej massa choklad. Jajajajaaaa! Imån ringer klockan 05.45, upp o packa klart sen mot gymmet för att hinna svettas lite innan jobbet. Sen tuffar jag mot Borlänge baby.



Måste göra nåt åt barret nu. Sjukt sugen på att slänga i lite mörkare slingor. Typ lite ljusbruna, så det blir lite randigt som mamsen brukar säga.

Haft de flesta nyanser tror jag..








MEN

blondes do have more fun right?!


Saknar vår galna underbara sommar <3


Btw, imorgon kommer Isabell göra en grym grej runt fyra tiden på centralen. Synd jag missar det.
Länkar det hela senare! Good luck! ;)

Och Anna, ÄNTLIGEN fick vi skypea! :D My first time. 
 
Älskar dig bästa


finaste <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här: