anabooh

ananananananananana nojaajajajaar

Kategori: Allmänt

Snart 25. Halvvägs till 50.

Vad fan hände?!



Anabanana




Jag är så sugen på att dra på en weekend nånstans, fira födelesedag o nyår på nåt annat ställe än S and B-town. Typ New York, London el nåt. Nique vill att jag ska komma till Mexico men det känns lite overkill för en weekend, isåfall lär jag ta ut semestäh.

Någon som e sugen, let me know! Jag är på på allt utom självmord så att säga.

Legat i sängen i flera timmar nu med magont och träningsvärk from hell.

Lovat bort mig på middag som jag fick hoppa men ska ta med mig Isabell o möta upp de en sväng efteråt.


Isabell: "Så du ska bara sminka dig o klä på dig?"

Jag: "Japp, det går ju fort! Så jag är ju klar, alltså heeelt klar om, ja lätt 3timmar!"

Isabell: "HAHAHA"


Jag kallas blixten.





16 min 50 sek: Jag kommer


http://soundcloud.com/joakimlarsson/joakim-larsson-summer-session



Kommentarer


Kommentera inlägget här: