anabooh

finns det en så finns det flera

Kategori: Allmänt


Ååå nåt stort på gång! För det är kö från gatan upp till hallen!

Fan vad glad jag känner mig!

Igår hade jag o bästa Sush qualitytime, vi käkade lunch, på John Chris såklart, sen hängde vi runt inne i stan o vips så hade sex timmar gått..


Jag o Sush i Halmstad förra året


Haft lite småpanik över att livet går så jäkla fort och att det är så kort, men nu är bollen i rullning och det börjar hända grejjer.

Över sommaren har jag fått ett beslut att fundera över, ett litet vägskäl. Spännande o jäkligt kul, känner mig lite stolt över mig själv. Äntligen liksom!

Sen blir det även en långresa, USA först och främst, sen är jag sugen på en svängom i Asien.

Vaknade klarvaken kl sju imorse så kvart över satt jag med hårfärg i barret så nu är jag vårfresch i håret iaf. Klarade mig utan träningsvärk idag, blev en timmes löptur igår i duggregnet, skönt men kroppen kändes tung.

Imån ska jag hooka med Jonna som flyttade hit med Mosse igår, hon kom in en sväng på jobbet idag, riktigt kul att dom flyttat hit, ösd bor! :)


Jag, Mary o Jonna på galen efterpärla i östersund


Ana and Mary Booh


Jag saknar dig så jag tror jag dör snart, älskar dig bästa bästa <3

Lördag kör vi Linköping och firar Vickan som sagt.

Jobba sej i veckan o träääna, så man kommer i bikinin till nästa helg då jag har beställt finväder till B-town då jag o pinglorna kommer o ska va hund o husvakt o ha lite grill, kubb o poolgalej!





grabbarna grus i sitt esse :)


Min fina Sara, sååå längesen vi sågs, men snaart så! :)


Lääängtar!

Solen har äntligen kommit tillbaks så nu ska jag hoppa i mina tjusiga mjukisar o ta en powerwalk o avsluta med en sväng till solarieöarna.


För övrigt, ikväll hade vi en oförskämd kund, jag tog sällis med min kollega hem ikväll och vi pratade om hur fasen vissa människor beter sig, el snarare inte kan bete sig.
Bara för att jag står bakom en disk och gör mitt jobb betyder inte det att du som kund har rätt att bete dig hur du vill. Jag har blivit kallad jävla hora, jävla kärring flera gånger pga att jag nekat kunden retur beroende på vissa saker. Till exempel har flera haft på sig kläder in i butiken som de använt sen kommit på att de inte vill ha den, att den är för liten osv, självklart kan man inte returnera en vara du använt! Jag gör bara mitt jobb, jag är människa. Jä*la idioter.

Så nu känns det bättre!

Le o va glad! Imån är det freeeedag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: