anabooh

change your voices in your head..

Kategori: Allmänt


Skrapat ihop 30 h jobb på 3 dar nu o har runt 17 kvar sen halv sju imån tar jag helg! Ska bli vansinnigt skönt. Har så sjuuukt ont i mina ben nu så jag inte ens kan sova. Helt slut, men vad gör det när man älskar sitt jobb?! :)

Bollen är sparkad, i rullning, el vad man nu säger, Fan vad det händer grejjer nu!!! Jag gillare som tusan!

Känner mig tokglad o stolt
!

Imorgon kommer ju även min Annapanna från västerås, myys!

Blge i helgen va najs, mys med farmor, Linda, Agnes o häng med Stjernan, Angelica o grabbarna grus! Tusen tack ni är underbara! <3


Tuffast i stan

Agnes är ensam i världen med sin specialdesignade body ;)


Tack D!


Poolhäng hos mig på lördagen


dock var det bara jag som vågade bada, 15,5 grad. Blev ett par simtag iaf.

Finaste Bobby!


Bengan va grillmästare


och Danne försökte hjälpa Niklas med lite jobb..


Efter s1 o klin kände vi att det vore gott med våfflor. Mot statiol och här är resultatet. Mums


yesterday




Skadeglädjen den sanna glädjen brukar man ju säga..jag brukar verkligen inte va skadeglad för jag får dåligt samvete direkt..men just nu är det en person som antagligen inte mår så bra, o jag känner, jag tror faktiskt du förtjänar det. Karma's a bitch! Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Svårare än så är det väl inte.
Det är ju väldigt intressant att se människor som utåt sett kör en stentuff attityd, inte en tillstymmelse till ödmjukhet. Mer slicka uppåt, sparka neråt. När de sedan får ett negativt besked är dom mjukare o vekare än nånsin..

Nu måste jag sätta fart och dra iväg till jobbet.

Mina ben värker så fy fan. Har legat med dom rätt upp i luften men det vill inte hjälpa. Men det kunde ju vara mkt värre!




Le o var glad! Livet är underbart!

Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: