anabooh

we dont waste no precious time

Kategori: Allmänt


3,5h sömn, check! Tänk om man fick sova mer än fem timmar nån gång. Behöver min skönhetssömn, fortsätter det såhär så kommer jag snart va skitful ju!

Benen värker, 5h o 45min promenad i benen på två dar, ska snart ut igen, nu hinner jag ju före jobbet. Dock känner jag mig mer uppsvälld än nånsin och vågen står vågen still. Men vi skiter i det nu.

Igår gick jag förbi en stor reklam för HM o jag blev faktiskt glatt överraskad, deras modell för bikini hade hör o häpna former!



ska jag vara ärlig brukar deras bikini sitta bättre på mig än våra..just för att de brukar ha mer trosor som e låga men bredare, en annan har ju some hips...men ska prova en idag som vi fått in..



Someone mata henne.

Nu vill jag bara att kl ska vara kvart över sju imån när jag slutar så jag får hoppa på tåget hem till Borlänge.
Det är särskilt två som jag längtar extra mycket efter!

Och på fredag får jag äntligen pussa på dig, finaste Linda o bästa vän!


BFFs


Och dig ska jag pussa ännu mer på min gofis!


Världens finaste! Jag älskar dig så!


<3


Nej nu ska jag o mina höfter ut o gå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: