anabooh

Let's get crazy tonight - Cassie

Kategori: Allmänt

Fan vad dagarna springer iväg! Om några dar är det Juni! Och då jag kliver upp som stf bc..!!

Mitt liv består mest av jobb och promenader/löpning på kvällarna för tillfället. Jobbar som sjutton men det är ju bara kul! Och man behöver ju cash..

Ikväll ska jag, Anna, Sush, Sanna o Sofie på Ljunggrens o kolla på nåt band från blge sen blir det nog F12 som det ser ut. Tar helg ikv, ledig imån o sen blir det lugnt för jag ska jobba öppning stängning hela helgen.

Och nästa helg kommer Annapanna (J-son) hit igen så ska vi på Summerburst på lördagen! Kommer bli gryymt!



Annorna <3


Och såhär tjusiga var vi en gång i tiden! Hahaha!


Träffade min bästa Elin en snabbis i lördags, saknar dig! Snart ses vi igen! <3

Nu ska jag klä på mig o ta mej en rejäl pw i soooolen sen jobbbb!

Piiiiiiz!


Och som Anna sa: Den ena är värre än den andra.
Jaa det kan man lugnt säga..!


"Sometimes good things fall apart so that better things can fall together"


http://www.youtube.com/watch?v=oX4hGteES5w&feature=related


Kommentarer


Kommentera inlägget här: