anabooh

the more close it gets, the less I wanna go..

Kategori: Allmänt

Fan vad arg jag blir!
 När jag väl får sova så kan jag inte...blev väl ca tre h sömn inatt...och då hinner jag vakna två tre ggr på det...fattar inte..igår råkade jag gå en timme för tidigt till gymmet så det blev nästan en och en halv timmes träning, känner mej lite slut i kroppen och lite med tanken är att jag ska bli trött så jag kan sova bättre. Men jag tycker nästan jag sover sämre när jag tränar som mest, får för mkt energi tror jag.

Nu håller jag på att packar, känner mej helt tung i huvet som jag drack massa vin igår typ..ska försöka sova lite på tåget ikv. Tio över tio anländer jag till B-town då ska min lilla Tessa möta mej så ska vi åka med pappsen hem och lämna grejjer o sen ta bussen in till stan och ta ett par glas vin på s1an... Så ska min lilla Emma H med å!
Ska bli mys.
Mamsen är på svennebananresa till Ullared idag. Få se hur mkt hon kommer hem med, så imån ska jag umgås med henne hela dan och sen fira Anna, Linda, Elin och Micke. 100årsfest blire!

Sen antar jag det blir bollaaan!



söta Emma i sthlm för ett år sen.


Fiiina Tessan <3 

Nu ska jag packa klart o pallra mej till gymmää, sen blir det jobb några h.
Tjingeling!

 

ser ni vilka muklä ...spagetti..


"I see the fuse that ignites, like I'm outside of myself
It's like my mind is gone"

Robyn – Get Myself Together





B.L.G.E.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: