anabooh

Keep on dancin' til the world ends..

Kategori: Allmänt


Ibland blir det inte som man tänkt sig. Bangade lördagens utgång. På söndagen hakade jag istället på Dumbo o Svante ut. Mötte upp dom på Norrmalmstorg och satt där o drack vin och babblade om allt och ingenting. Riktigt trevligt! Sen blev det såpan och när det stängde kände vi att nee vi är inte klara än så det fick bli en svängom till labbet.

På måndagen var jag ledig och sov mig igenom hela dagen. Aldrig sovit så mkt som de dygnen fram till tisdagen. Men det var okej, när man är ledig ska man göra ingenting fick jag förklarat. Men jag har ju sjukt svårt att slappna av. Men längesen man kände sej så utvilad.

Igår körde jag över tio timmar på jobbet och sen över 70min på crosstrainern. Idag har jag ont i kroppen och lite känningar i halsen. Fan! Får inte bli sjuk nu! Har inte tid med det, måste jobba och träna!

Äntligen bestämt vad jag ska tatuera in på min kropp. Känner att det verkligen stämmer in på mig och på hur jag ser saker.
Så ge mig nu tips på proffsiga tatuerare!
Och gärna om ni har schyssta bilder på texter, gärna om de är inbäddade i nåt. Funderar på om man bara ska ha en text eller nånting mer omkring liksom. Blir iaf på sidan av magen om man säger, sidfläsket helt enkelt.
Så måste sätta fart me min deff som går lite sisådär..


Vill verkligen göra denna också men är rädd o göra ansikten för vissa blir ju sjukt fula.



Jag har aldrig känt mig så tillfreds med livet, mig själv och mitt jobb. Jag har dock en sak jag har brutal ångest över.. att livet är så kort!!! Jag har tusen saker jag vill göra nu nu nu!!!

Två saker i år som ska bli av är:
Hoppa fallskärm.
En ny resa till USA.


Så du som är lika spontan o glad som jag är, haka på mig nu! Har boende över hela USA eftersom min släkt är utspridd från New york, Californien o Hawaii!

Plus att jag blir ju äldre och äldre. Vilket betyder att alla andra också blir det. Snart är det ett år sen jag förlorade en av de mest betydelsefulla människorna i mitt liv. När änglarna bestämde sig för att hämta hem min älskade faffa så trodde jag hjärtat boktstavligt talat skulle gå i bitar. Mamma ringde, och jag hörde direkt att nåt var fel. Jättefel.
Väckte nog hela jungfrudansen den fredagen med mitt gallskrik. Usch. 

Oj vilken sentimental morgon jag drog till med.

Nu till något roligare, fick precis höra av mr D att han fixat en specialgrejj till mig. Kommer bli grymt!! :)
Whooppeeeerr!


Kört den lockiga risbuskestilen lately


Dumbo & Svante på såpan


Nu ska jag dricka upp kaffääät o fundera om jag ska ta gymmet före eller efter jobbet.

Tjo

Kommentarer

  • Angelica säger:

    Blir nog en grym tatuering det där! Och du är redan deffad vännen så du kan göra den där tatueringen nu! =) Och USA, jag är lätt på!

    2011-03-31 | 10:59:53
    Bloggadress: http://angelica1987.blogg.se/
  • Anna säger:

    Thaanks vännen! Haha nää du har obviously nooot sett mej naken! ;) Finns en del kvar o ta av!

    Jaa men va fan ska vi inte köra då? Jag är sjukt sugen på ett halvårs tjänstledigt och bara resa runt!

    2011-03-31 | 22:33:23
    Bloggadress: http://anabooh.blogg.se/
  • Angelica säger:

    Ja, vi skulle ju på roadtrip nu i maj var det tänkt men två tjejer hoppade av.. därför blir det "bara" New York, men jag är lätt på en roadtrip till hösten! Kanske inte kan ta ledigt ett halvår men en månad räcker definitivt att köra kust till kust. =D

    2011-03-31 | 23:55:42
    Bloggadress: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här: